fredag 23 maj 2008

Mikrofonen en phallus - vem vinner?

Åter igen sex av tio. Blir alltså 12 av 20.

Skräll av Georgien, men precis som 1982 i Harrogate vill alla ha fred.

Perrelli till final och hela Sverige verkar tro att hon tar hem segern. I Gomorron Sverige påstod hon som var programledare till och med att Perelli leder hos alla boomkmakers.

Fel. Lögn. Dåligt jobb SVT.

Inte ens Svenska Spel har Bratzen som 1:a.

Där leder

Ryssland 3,50
Ukraina 5,00

och Perelli är på en upphaussad 3:e plats före Grekland, Serbien och Armenien.

Är det bara min smutsiga fantasi eller är det verkligen så att kameran på mikrofonen i början på svenskans show är en erigerad penis som hon först tar i handen och sen till munnen?

Porrigt är dock inte bara Charlotte utan även hennes påstådda kopia som definitivt är sexigare, Ani Lorak, verkar inte direkt komma ur ett kloster.

Turkiet tycker jag om, sällan har man sett bra indierock i ESC, men det kan väl inte vinna.

Jag tror i dag mycket på Grekland eller Serbien. Just nu. Kanske ändrar jag mig till i morgon.

Vi hörs.

Inga kommentarer: