tisdag 8 april 2008

Intermezzo

Min kollega E (just det, hon som hade en romans med Bosniens representant i årets ESC) frågar varannan dag om jag skrivit ett nytt inlägg eller om jag har nåt nytt skvaller om Eurovision. Nej, jag sysslar med musiken och inte med skvaller, lite kanske om jag hör något. Jag lyssnar på Okkervil River, ett band som är så långt borta från Eurovision som man kan vara. Och som du, käre läsare, inte vill veta någonting om eftersom du kommer kanske hit och då vill du inte höra nåt om ett indieband från Texas som jag nyligen upptäckte tack vare en vän jag inte känner till på last.fm. För dessa som diggar musik som Will Sheff och de sina gör har jag börjat en annan musikblogg som heter "Music Was My First Love And It Won't Be My Last". Men om ni kommer förbi nån bättre skivaffär imorgon, gå in och köp skivan "Black Sheep Boy" av Okkervil River.

Inga kommentarer: